Siirry pääsisältöön

Erikoispostaus nro 10: Pyry once a month

Pyry kerran kuussa alkaen Kesäkuu 2011


Kesäkuu 2011 - Ensimmäinen hyppykerta ikinä Pyryn kanssa. Korkein este mitä silloin hypättiin, noin 85 cm
katso kesäkuun video tästä


Heinäkuu 2011 - Ensimmäiset yhteiset kilpailut ikinä, luokkana 90 cm ja 4 vp
katso heinäkuun video tästä


Elokuu 2011 - Ensimmäiset yhteiset kenttäkilpailut, harrasteluokka. Tästä se kaikki sitten lähti!
katso elokuun video tästä


Syyskuu 2011 - Suomenratsujen kuninkaalliset kouluratsastuspäivänä
katso syyskuun video tästä


Lokakuu 2011 - Pyryn suomileijona klippausmalli, legenda!
katso lokakuun video tästä


Joulukuu 2011 - Marraskuu jäi kamerattomuuden takia välistä, jouluna kamera oli taas messissä!
katso joulukuun video tästä


Tammikuu 2012 - Lunta ja pelto, maailman suloisin karvapallero!
katso tammikuun video tästä


Helmikuu 2012 - Pyry Piken treenissä koulittavana
katso helmikuun video tästä


Maaliskuu 2012 - Poseerausta Jadelle keväisenä päivänä
katso maaliskuun video tästä


Huhtikuu 2012 - Pyryn kanssa poseerausta Salon kisoissa
katso huhtikuun video tästä


Toukokuu 2012 - Ensimmäiset - ja viimeiset - Match Showt Pyryn kanssa
katso toukokuun video tästä


Kesäkuu 2012 - vuosi yhdessä ja ensimmäinen voitto isommissa kisoissa sekä ensimmäinen 100 cm
katso kesäkuun video tästä


Heinäkuu 2012 - kisaviikot maastoesteosuudella tutustumisluokassa
katso heinäkuun video tästä


Elokuu 2012 - poseerausta syysmaisemassa Jadelle
katso elokuun video tästä


Syyskuu 2012 - kauden viimeiset kenttäkilpailut, tutustumisluokka
katso syyskuun video tästä


Lokakuu 2012 - kauden viimeiset ulkokisat Salossa, 100 cm
katso lokakuun video tästä

Lukijat; mitä mieltä olitte tälläisestä erikoispostauksesta?
Lisäksi kommenttia uudesta ulkomuodosta otetaan mieluusti vastaan!
Tein myös sivun "sälää", mistä löytyy tehdyt erikoispostaukset ja muuta mukanaa, tsekatkaa sekin!

Kommentit

  1. hieno idea tässä! ;D

    Ootko tulossa muuten sunnuntaina merjalle? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvaa mistä keksin ;)

      Pyryllä en oo tulossa mut Janni tulee Mollan kanssa :)

      Poista
  2. nyt jäi kiinnostamaan, että miksi viimeiset match show't? : ) Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyry käyttäyty viimeks mätsäreissä niin huonosti etten halua enää viedä sitä niihin :D "Ala-arvoinen käytös vanhalta ruunalta" oli tuomarin kommentti ;)

      Poista
  3. kiva postaus(: tämmösiä enemmän!(: ja hieno ulkoasu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsotaas jos saataisiin lisää näitä, kiitoksia :)

      Poista
  4. Hei saako kysyä että millä/miten olet tehnyt nuo Hevoset, Senni yms tuohon reunaan? Siis kun tulee tuo nuolen kuva viereen ja muuttuu punaiseksi kun vie hiiren siihen :'D
    Muuten, SUPER hieno ulkoasu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)

      Grafiikalla ja koodeilla leikkinyt, tehnyt grafiikkapohjaiset linkit ja html-koodeilla pistänyt vauhtuviksi. Hirmuisen vaikea selittää näin lyhyesti, mutta kuitenkin ;)

      Poista
  5. ihan ok mutta olis kiva et kirjottelisit ihan normipostauksiakin. aika paljon ollu tälläsiä "turhia" nyt viimeaikoina.

    esim kiinnostais ne teidän valmennuskuviot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. harmi, paha kirjoitella kun ei semmoisia ole. Tämän sormen kanssa ei voi ratsastaa ja lisäksi Pyry rokotetaan perjantaina mistä taas tulee viikko hiljaisempaa.. joten sen takia tässä vaiheessa ei ole mitään sellaista kirjoitettavaa :/

      Poista
  6. Olipa kiva idea tää erikoispostaus, tällasii lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katsotaas jos vaikka saisin vielä lurpasta ja mollasta samanlaiset ;)

      Poista
  7. tää oli tosi kiva postaus :) kuvatkin mukavasti erilaisia :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti